Opublikowane przez data:

Wakacje na Orlej

Akcja Lato to okres pełen przygód przygotowanych dla dzieci przez pracowników Spółdzielczego Domu Kultury. Z ogromną przyjemnością wszystkim opowiemy o naszej akcji.

Poniedziałek
Naszą wakacyjną przygodę rozpoczęliśmy od zabawy w sali zabaw „Urwisowo” w Ksawerowie. Nasi podopieczni mieli szansę odreagować rok szkolny i spotkać się z przyjaciółmi, których nie wiedzieli od zimy.

Wtorek
Po dniu pełnym szaleństw przyszedł czas na odrobinę wiedzy. Odwiedziliśmy nasze pabianickie muzeum by odpowiedzieć na pytanie skąd się bierze metal, jakie jest jego zastosowanie i historia.

Środa
Tego dnia mieliśmy szansę udoskonalenia naszych umiejętności pływackich na basenie „Oceanik” w Tuszynie.

Czwartek
Po lekcji pływania przyszedł czas na lekcję wysokich skoków. Dzieci miały szansę sprawdzić swoje umiejętności akrobatyczne. Pod okiem trenerów uczestnicy półkolonii bawili się bezpiecznie na trampolinach w Ksawerowie.

Piątek
Na koniec tygodnia udowodniliśmy, że nie mamy lęku wysokości i jesteśmy nieustraszeni. Nasza wycieczka do parku linowego „Fun Park” w Łodzi okazała się fantastycznym przeżyciem.

Drugi tydzień wakacji obfitował w kolejne atrakcje.

Poniedziałek
Po spokojnym weekendzie mieliśmy okazje odwiedzić pabianicki Lewityn. Niesamowity plac zabaw dostarczył nam wiele uśmiechów i radości. Dzięki pięknej pogodzie mogliśmy rozegrać mecz piłki nożnej jak również spędzić trochę czasu na świeżym powietrzu.

Wtorek
Kim jest król kul? Tego dowiedzieliśmy się w łódzkiej kręgielni „Król Kul”. Uczestnicy chętnie ze sobą rywalizowali i czerpali satysfakcję ze zdobytych punktów.

Środa
Emocji filmowych dostarczyło nam kino „Tomi” w Pabianicach. Zapach popcornu wzmagał apetyt na dobry film jakim była „Superagentka”. Główna bohaterka zachęciła naszych podopiecznych do zostania małymi detektywami.

Czwartek
Nie ruszając się z foteli odbyliśmy niesamowitą podróż na Księżyc w Planetarium EC1. Dzieci miały okazję obejrzeć Księżyc z bliska i w niekonwencjonalny sposób poznać ciekawostki na tematy dotyczące przestrzeni kosmicznej.

Piątek
Dzień ten spędziliśmy na polu golfowym „A&A” w Pabianicach. Po profesjonalnej lekcji golfa czekał na nas grill, który był fantastyczną niespodzianką dla naszych podopiecznych.

Trzeci tydzień w Spółdzielczym Domu Kultury nie był gorszy od poprzednich.

Poniedziałek
Był to idealny dzień dla dzieci pragnących rozwijać swoje artystyczne umiejętności. Poznaliśmy tajniki tworzenia ozdób z sizalu. Dzieci wykonały bajeczne motyle, które zdobią teraz ich pokoje.

Wtorek
Tego dnia poczuliśmy się jak w Rio de Janeiro odwiedzając papugarnię „Carmen” w Łodzi. Te piękne ptaki wzbudzają tak wielobarwne emocje jak ich pióra. Dodatkową atrakcją była możliwość napełnienia brzuszków naszych skrzydlatych przyjaciół.

Środa
Basen „Oceanik” w Tuszynie okazał się świetną atrakcją dla nowo przybyłych dzieci. Beztroska pluskanina w wodzie nie miała końca aż do drugiego śniadania.

Czwartek
Ponownie mieliśmy szansę wyszaleć się na trampolinach w Ksawerowie. Przemili instruktorzy pokazywali naszym podopiecznym jak bezpiecznie robić salta oraz inne akrobacje.

Piątek
Po deszczowym tygodniu przyszedł czas na długo wyczekiwane promienie słoneczne. Gry i zabawy na placu zabaw w Lewitynie to wspaniała okazja do zaczerpnięcia świeżego powietrza i aktywnego spędzenia czasu.