Opublikowane przez data:

Jak minął „Gorrrący tydzień” w Pabianickiej Spółdzielni Mieszkaniowej w dniach 02-08 XI 2015

Podczas „Gorrrącego tygodnia” z konsultacji skorzystało łącznie 1915 mieszkańców, czyli o 599 więcej w porównaniu z rokiem ubiegłym (1316). 624 mieszkańców uzyskało informacje w administracjach. 897 osób przyjęto w Biurze Obsługi Mieszkańców i przeprowadzono 320 konsultacji telefonicznych. Do punktu przy sekretariacie po uprzednim zapisaniu się na dogodny termin, zgłosiło się 74 mieszkańców.

Głównym pytaniem zgłaszających się osób w administracjach był sposób rozliczenia nadpłaty z tytułu centralnego ogrzewania. Natomiast osoby zgłaszające się do Biura Obsługi Mieszkańców       i na umówione spotkania do konsultantów przy sekretariacie oprócz pytań dotyczących rozliczenia nadpłaty, wymagali także szczegółowego wyjaśnienia elementów wynikających z rozliczenia centralnego ogrzewania. Były to między innymi osoby, które nie udostępniły lokalu do odczytu podzielników w wyniku czego niejasne było dla nich rozliczenie w oparciu o oszacowaną ilość jednostek rozliczeniowych, jak również mający niedopłatę i według niektórych zbyt niską kwotę nadpłaty.

Ponadto podczas „Gorrrącego tygodnia” przyjęto od mieszkańców wnioski dotyczące montażu podzielników, przeksięgowania nadpłaty, zmiany wysokości wnoszonych przedpłat z tytułu c.o., rozłożenia niedopłaty na raty, itp.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site! Call Now Button
Na górę strony