Zawieszenie comiesięcznych dyżurów członków Rady Nadzorczej
W związku z występowaniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2, do odwołania zawiesza się comiesięczne dyżury członków Rady Nadzorczej.
-
- Walne Zgromadzenie – najwyższa władza Spółdzielni. Składa się z wszystkich członków Spółdzielni uczestniczących w obradach.
- Rada Nadzorcza – sprawuje kontrolę i nadzór nad działalnością Spółdzielni.
Składa się z od 15 do 18 członków wybieranych na trzyletnie kadencje. Skład Rady Nadzorczej:- Szubert Stanisław – Przewodniczący
- Rogalewicz Edward – Zastępca Przewodniczącego
- Lorenc Jan – Sekretarz
- Banasiak Juliusz
- Hanczka Elżbieta
- Jędrych Janusz
- Jopek Ewelina
- Kaźmierczak Halina
- Kędzierska Ewa
- Kowalczyk Halina
- Kubiak Tadeusz
- Maurer Jolanta
- Mencwal Zbigniew
- Rotek Grażyna
- Senderecki Wojciech
- Wnuk Alicja
- Wódka Jadwiga
Członkowie Rady Nadzorczej pełnią dyżury w siedzibie Pabianickiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ulicy Zamkowej 42, pokój nr 9 w każdy ostatni poniedziałek miesiąca od godziny 1500 do 1700.
- Przy Radzie Nadzorczej działają trzy komisje stałe:
- Komisja Rewizyjna,
- Komisja Techniczna,
- Komisja Społeczno-Wychowawcza.
- Zarząd – kieruje działalnością Spółdzielni i reprezentuje ją na zewnątrz.
- Skład Zarządu:
- Prezes – Wacław Przybylski,
- Zastępca Prezesa ds. Organizacyjno-Prawnych – Krystyna Cechowicz,
- Zastępca Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych – Przemysław Mikołajewski.
- Skład Zarządu:
- Administracje – kierują bieżącym działaniem spółdzielni na wyznaczonych obszarach.
- Rady Osiedla – współdziałają z Radą Nadzorczą i Zarządem w sprawach dotyczących osiedla, którego obszar pokrywa się z terenem działania odpowiedniej Administracji.
Składają się z od 8 do 12 członków wybieranych na trzyletnie kadencje. Liczbę członków Rad Osiedli określa Rada Nadzorcza proporcjonalnie do liczby członków Spółdzielni.
Zawieszenie comiesięcznych dyżurów członków Rad Osiedla
W związku z występowaniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2, do odwołania zawiesza się comiesięczne dyżury członków Rady Osiedla
Członkowie Rad Osiedla pełnią dyżury:
-
- Rada Osiedla nr 1 w siedzibie Osiedlowego Domu Kultury przy ulicy Łaskiej 46/8, w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w godzinach 1600 – 1700.
- Rada Osiedla nr 2 w siedzibie Spółdzielczego Domu Kultury przy ulicy Orlej 45, w każdy drugi poniedziałek miesiąca w godzinach 1600 – 1700.
- Rada Osiedla nr 3 w siedzibie Administracji nr 3 przy ulicy 20 Stycznia 18, w każdy drugi poniedziałek miesiąca w godzinach 1600 – 1700.
- Rada Osiedla nr 4 w siedzibie Administracji nr 4 przy ulicy Smugowej 25, w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w godzinach 1600 – 1700.
- Rada Osiedla nr 5 w siedzibie Administracji nr 5 przy ulicy Grota Roweckiego 23, w każdy drugi czwartek miesiąca w godzinach 1600 – 1700.