Władze

    1. Walne Zgromadzenie – najwyższa władza Spółdzielni. Składa się z wszystkich członków Spółdzielni uczestniczących w obradach.
    2. Rada Nadzorcza – sprawuje kontrolę i nadzór nad działalnością Spółdzielni.
      Składa się z 18 członków wybieranych na trzyletnie kadencje.Skład Rady Nadzorczej:

      • Piechulska Ewa – Przewodniczący
      • Borowska Jolanta – Zastępca Przewodniczącego
      • Brożyna Aneta
      • Cypel Teresa
      • Hanczka Elżbieta
      • Jędrych Janusz
      • Jopek Ewelina
      • Kaźmierczak Halina
      • Kędzierska Ewa
      • Kowalczyk Halina
      • Kubiak Tadeusz
      • Maurer Jolanta
      • Mencwal Zbigniew
      • Pluciński Jan
      • Rotek Grażyna
      • Senderecki Wojciech
      • Wnuk Alicja
      • Wódka Jadwiga

      Członkowie Rady Nadzorczej pełnią dyżury w siedzibie Pabianickiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ulicy Zamkowej 42, pokój nr 9 w każdy ostatni poniedziałek miesiąca od godziny 1500 do 1700.


      • Przy Radzie Nadzorczej działają trzy komisje stałe:
        • Komisja Rewizyjna,
        • Komisja Techniczna,
        • Komisja Społeczno-Wychowawcza.
    3. Zarząd – kieruje działalnością Spółdzielni i reprezentuje ją na zewnątrz.
      • Skład Zarządu:
        • Prezes – mgr Wacław Przybylski,
        • Zastępca Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych – mgr Przemysław Mikołajewski,
        • Członek Zarządu – mgr Krystyna Cechowicz.
    4. Administracje – kierują bieżącym działaniem spółdzielni na wyznaczonych obszarach.
    5. Rady Osiedla – współdziałają z Radą Nadzorczą i Zarządem w sprawach dotyczących osiedla, którego obszar pokrywa się z terenem działania odpowiedniej Administracji.
      Składają się z od 5 do 12 członków wybieranych na trzyletnie kadencje. Liczbę członków Rad Osiedli określa Rada Nadzorcza proporcjonalnie do liczby członków.

Członkowie Rad Osiedla pełnią dyżury:

    • Rada Osiedla nr 1 w siedzibie Osiedlowego Domu Kultury przy ulicy Łaskiej 46/8, w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w godzinach 1600 – 1700.
    • Rada Osiedla nr 2 w siedzibie Spółdzielczego Domu Kultury przy ulicy Orlej 45, w każdy drugi poniedziałek miesiąca w godzinach 1500 – 1600.
    • Rada Osiedla nr 3 w siedzibie Administracji nr 3 przy ulicy 20 Stycznia 18, w każdy drugi poniedziałek miesiąca w godzinach 1600 – 1700.
    • Rada Osiedla nr 4 w siedzibie Administracji nr 4 przy ulicy Smugowej 25, w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w godzinach 1600 – 1700.
    • Rada Osiedla nr 5 w siedzibie Administracji nr 5 przy ulicy Grota Roweckiego 23, w każdy pierwszy czwartek miesiąca w godzinach 1600 – 1700.
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!