PABIANICKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
z siedzibą w Pabianicach przy ul. Zamkowej 42/44
ogłasza
aukcję na najem lokalu użytkowego
zlokalizowanego w Pabianicach przy ul. Jana Pawła II 36-40 lok. 7
o powierzchni użytkowej 77,70 m²
w parterze wolnostojącego pawilonu handlowo-usługowego
1. Przedmiotem aukcji jest stawka czynszu za 1 m2 powierzchni użytkowej wyżej oznaczonego lokalu.
2. Stawka wywoławcza czynszu wynosi 21,40 zł netto. Minimalna wysokość postąpienia wynosi 0,50 zł netto.
3. Aukcja odbędzie się w dniu 25 września 2025 r. o godz. 10:00 w siedzibie Spółdzielni przy ul. Zamkowej 42/44 w Pabianicach, sala nr 25.
4. W aukcji mogą brać udział osoby fizyczne, osoby prawne, a także jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym przepisy szczególne przyznają zdolność prawną.
5. Warunkiem przystąpienia do aukcji jest:
5.1 W terminie do dnia 24 września 2025 r. wpłata wadium w wysokości 6135,00 (sześć tysięcy sto trzydzieści pięć) zł przelewem na rachunek bankowy o numerze: 71 1160 2202 0000 0006 7275 9516, którego posiadaczem jest Nowakowski Tarsalewski Adwokaci Sp. p. Za termin wpłaty uważa się dzień zaksięgowania wadium na wyżej wskazanym koncie. Nazwa licytanta na dowodzie wpłaty wadium (przelewie) powinna być identyczna z nazwą licytanta przystępującego do aukcji.
5.2 W terminie do dnia 24 września 2025 r. do godz. 12:00 złożenie:
‒ oświadczenia o zapoznaniu się z treścią ogłoszenia,
‒ oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem aukcji i akceptacji warunków w nim podanych,
‒ oświadczenia o zapoznaniu się ze stanem prawnym i technicznym przedmiotu aukcji,
‒ oświadczenia o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy najmu.
Za datę złożenia ww. dokumentów przyjmuje się dzień ich doręczenia do Biura Obsługi Mieszkańców w siedzibie Spółdzielni.
5.3 Osobiste stawiennictwo w dniu przetargu licytanta albo osoby uprawnionej do jego reprezentacji wraz z ważnym dokumentem potwierdzającym tożsamość oraz:
Jeżeli licytantem jest osoba fizyczna przedłożenie:
‒ w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej aktualnego zaświadczenia o wpisie do CEIDG;
‒ w przypadku, gdy licytant będzie reprezentowany przez pełnomocnika, pisemnego pełnomocnictwa do jego reprezentowania w niniejszym postępowaniu aukcyjnym;
Jeżeli licytantem jest osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy przyznają zdolność prawną przedłożenie:
‒ aktualnego odpisu z KRS (jeśli podmiot podlega wpisowi);
‒ dokumentów potwierdzających ich uprawnienie do reprezentowania tego podmiotu.
Pabianicka Spółdzielnia Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo do odwołania aukcji przed posiedzeniem aukcyjnym bez podania przyczyny.
Informacji na temat aukcji, w tym o możliwości oględzin przedmiotowego lokalu, udziela Administracja nr 2 mailowo (adm2@psm-pabianice.pl) lub telefonicznie (42 215-59-90).
Informujemy, iż postępowanie aukcyjne prowadzone jest na podstawie Regulaminu oddawania w najem lokali użytkowych w Pabianickiej Spółdzielni Mieszkaniowej zatwierdzonego uchwałą 23/2025 Rady Nadzorczej z dnia 23 czerwca 2025 r.
Administratorem danych osobowych uczestników aukcji jest Pabianicka Spółdzielnia Mieszkaniowa. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia aukcji oraz w zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy najmu lokalu użytkowego. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych celów.
Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwia udział w aukcji.
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.