Kontrast
Układ
Czcionka

Dane firmy

Pabianicka Spółdzielnia Mieszkaniowa

NIP: 731-000-46-68

KRS: 0000053903

REGON: 000487580

BDO: 000473197

Adres

95-200 Pabianice

ul. Zamkowa 42-44

Telefon/Fax

centrala: 42 215-40-91

faks: 42 215-59-28

Godziny pracy

poniedziałek: 700 – 1700

wtorek – piątek: 700 – 1500


Sekretariat (pokój nr 1)

42 215-55-72

42 215-40-91 wew 22

sekretariat@psm-pabianice.pl

 

Biuro Obsługi Mieszkańców

w podcieniach budynku przy ul. Zamkowej

42 42 215 40 91 wew. 51

bom@psm-pabianice.pl

  • sprawdzanie i udzielanie informacji o stanie kont z tytułu opłat za używanie lokali na wniosek osoby posiadającej prawo do danego lokalu,
  • przyjmowanie pism kierowanych do Spółdzielni,
  • przyjmowanie wniosków o wydanie zaświadczeń do: kancelarii notarialnej, sądu, urzędu skarbowego, banku, innych instytucji oraz wydawanie przygotowanych zaświadczeń,
  • udzielanie innych informacji z zakresu spraw dotyczących działalności Spółdzielni.

Biuro Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami i Działalność Gospodarcza

(pok. 38)

(42) 215-40-91 wewn. 53 lub 13

513 038 651

513 097 303

513 038 588

510-926-665

nieruchomosci@psm-pabianice.pl

  • przyjmuje zlecenia dotyczące sprzedaży, zamiany lub wynajmu lokali mieszkalnych,
  • pomaga w dopełnianiu wszelkich formalności związanych z przeprowadzanymi transakcjami,
  • przygotowuje oferty sprzedaży i zamieszcza je w serwisach branżowych
  • pomaga w regulowaniu stanu prawnego zgłaszanych do sprzedaży nieruchomości,
  • zajmuje się wynajmem lokali użytkowych i dzierżawą terenów w zasobach Spółdzielni,
  • przeprowadza – organizuje przetargi na: sprzedaż lokali mieszkalnych, sprzedaż garaży oraz najem lokali użytkowych,
  • zajmuje się wszelkimi formalnościami dotyczącymi umieszczania banerów i ulotek reklamowych w zasobach Spółdzielni.

Radcy Prawni

(pok. 36)

42 215 40 91 wew. 26

513 038 646

radcaprawny@psm-pabianice.pl

  • udzielanie członkom Spółdzielni porad prawnych z zakresu spraw wynikających z członkostwa lub posiadania spółdzielczego prawa do lokalu oraz osobom niebędącym członkami Spółdzielni z zakresu spraw wynikających z posiadania prawa odrębnej własności.

Inspektor Ochrony Danych – IOD

42 214 64 70

iod@psm-pabianice.pl

  • udzielanie informacji dotyczących przetwarzania i ochrony danych osobowych członkom Spółdzielni i osobom niebędącym członkiem Spółdzielni a posiadającym tytuł prawny do lokalu w zasobach Spółdzielni,
  • informuje administratora, podmiot przetwarzający oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich z mocy obowiązujących przepisów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych,
  • współpracuje z organem nadzorczym.

Dział Organizacyjno-Samorządowy

(pok. 24, 28)

508 352 297

42 215 40 91 wewn. 2737

organizacyjny@psm-pabianice.pl

  • udzielanie informacji dotyczących podstaw prawnych działalności organów spółdzielni (Walnego Zgromadzenia, Rady Nadzorczej, Zarządu i Rad Osiedli)
  • udzielanie informacji o warunkach przekształceń spółdzielczych lokali w odrębną własność,
  • udzielanie informacji o obowiązujących regulaminach i innych unormowaniach wewnętrznych Spółdzielni,
  • przyjmowanie zgłoszeń o uzgodnionym z notariuszem terminie podpisania aktu notarialnego – ustanowienia odrębnej własności lokalu i umowy przeniesienia własności lokalu.

Dział Członkowsko-Mieszkaniowy i Archiwum

(pok. 4, 5)

572 337 998
42 225 00 48
42 215 40 91 wewn. 47, 48
czlonkowski@psm-pabianice.pl , m.jozwik@psm-pabianice.pl

Informacje w zakresie spraw członkowsko-mieszkaniowych, a w szczególności:

  • potwierdzania posiadanego tytułu prawnego do lokalu,
  • przyjęcia w poczet członków,
  • uzyskania spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego w związku ze śmiercią osoby posiadającej to prawo,
  • przywracania spółdzielczego lokatorskiego prawa,
  • sprzedaży, darowizny, zamiany lokali,
  • nabycia lokalu w drodze spadku czy podziału majątku,
  • udzielania informacji komornikom i rzeczoznawcom majątkowym,
  • wystawiania zaświadczeń do: banku, kancelarii notarialnej, sądu i innych instytucji na życzenie właściciela lokalu.

Dział Rozliczeń Opłat Eksploatacyjnych

(pok. 3)

42 215 40 91 wew. 12 lub 16
m.kuc@psm-pabianice.pl

  • udziela informacji o wysokości opłat za lokale mieszkalne i użytkowe,
  • wydaje książeczki opłat za używanie lokali mieszkalnych,
  • wystawia faktury VAT za opłaty czynszowe z tytułu najmu lokali użytkowych i garaży,
  • wystawia rachunki za zużycie wody na podstawie wskazań wodomierzy,
  • potwierdza wnioski na dodatek mieszkaniowy przyznawany przez Urząd Miejski w Pabianicach.

Dział Rozliczeń Finansowych i Analiz

(pok. 17, 18, [19 – dotyczy Wkładów i Kredytów])

42 215 40 91 wew. 72 lub 73
m.wojciechowska@psm-pabianice.pl

42 215 40 91 wew. 40 lub 54 (pok. 19 – dotyczy Wkładów i Kredytów)
j.sobczak@psm-pabianice.pl

  • prowadzenie rozliczeń kosztów dostawy ciepła dla ogrzania lokali,
  • udzielanie informacji o sposobie wyliczania opłat zaliczkowych za centralne ogrzewanie dla każdego lokalu w zasobach PSM.
  • prowadzenie imiennej ewidencji wniesionych udziałów, wkładów mieszkaniowych i budowlanych przez członków spółdzielni,
  • rozliczenia kosztów termomodernizacji budynków (dociepleń) na lokale mieszkaniowe,
  • rozliczenia kosztów modernizacji urządzeń dźwigowych w budynkach wyposażonych w dźwigi osobowe (windy),
  • kompleksowa obsługa kredytów mieszkaniowych, których spłata objęta jest pomocą budżetu państwa, udzielonych na wielorodzinne budownictwo mieszkaniowe,
  • windykacja zadłużeń z tytułu zaległości kredytowych wobec Spółdzielni,
  • prowadzenie rozliczeń finansowych z tytułu przekształcenia spółdzielczego prawa do lokalu w odrębną własność.

Dział ds. Przetargów i Termomodernizacji

(pok. 20)

42 215 40 91 wew. 59
e.kowalczyk@psm-pabianice.pl

  • udzielanie wyjaśnień dotyczących uprawnień zarządu w zakresie realizacji inwestycji polegających na termomodernizacji budynków,
  • informowanie o przebiegu prac termomodernizacyjnych,
  • pozyskiwanie funduszy zewnętrznych,
  • prowadzenie czynności związanych postępowaniami przetargowymi.

Dział Techniczny

(pok. 11)

bezpośrednio – 42 227 05 31

lub 42 215 40 91 wew. 42

techniczny@psm-pabianice.pl

  • informacja pisemna lub telefoniczna o możliwości przeprowadzenia remontów i przeróbek przez użytkowników lokali w zakresie aranżacji ścianek działowych, przebudowy instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, montażu anten satelitarnych, klimatyzatorów, podzielników ciepła itp.

Dział Techniczny

(pok. 12)

42 215 40 91 wew. 19

  • informacja o prowadzonych w danym roku robotach remontowych oraz inwestycyjnych.

Dział Techniczny

(pok. 13)

42 215 40 91 wew. 31
a.mikulska@psm-pabianice.pl

  • informacja o tytułach prawnych do gruntów będących we władaniu Spółdzielni.

Dział Windykacji

(pok. 33)

42 215 40 91 wew. 44 lub 513 097 459
z.kornelski@psm-pabianice.pl

  • egzekucja zadłużeń z tytułu opłat za używanie lokali mieszkalnych,
  • prowadzenie z osobami zadłużonymi negocjacji dotyczących spłaty zadłużenia.

Aktualności

Przetarg ustny w dniu 19.12.2024 r. na najem lokali użytkowych

05/12/2024
Zobacz więcej

Harmonogram przeglądów instalacji gazowej i przewodów kominowych grudzień Administracje nr 1-5

27/11/2024
Zobacz więcej

45 – lecie Klubu Seniora Jarzębina

20/11/2024
Zobacz więcej

Dzieje się w Klubie Seniora

20/11/2024
Zobacz więcej

Dzień Seniora w SDK

19/11/2024
Zobacz więcej

Przetarg ustny nieograniczony na nabycie prawa odrębnej własności lokali mieszkalnych

19/11/2024
Zobacz więcej

Harmonogram przeglądów instalacji gazowej i przewodów kominowych – Listopad – Administracje nr 1-5

29/10/2024
Zobacz więcej

Harmonogram przeglądów instalacji gazowej i przewodów kominowych – Październik – Administracje nr 1-5

26/09/2024
Zobacz więcej

Włączenie ogrzewania w budynkach PSM

23/09/2024
Zobacz więcej

Wakacje 2024 w SDK

12/09/2024
Zobacz więcej

Wakacje 2024 w Baraku

12/09/2024
Zobacz więcej

Harmonogram przeglądów instalacji gazowej i przewodów kominowych wrzesień Administracje nr 1-5

30/08/2024
Zobacz więcej

Wakacje w ODK

30/08/2024
Zobacz więcej

Przerwa w dostawie ciepłej wody użytkowej – 2

26/08/2024
Zobacz więcej

Zakład Energetyki Cieplnej – Informacja

21/08/2024
Zobacz więcej

Przerwa w dostawie ciepłej wody użytkowej

12/08/2024
Zobacz więcej

Harmonogram przeglądów instalacji gazowej i przewodów kominowych sierpień Administracje nr 1-5

29/07/2024
Zobacz więcej

Harmonogram przeglądów instalacji gazowej i przewodów kominowych lipiec
Administracje nr 1-5

01/07/2024
Zobacz więcej

Harmonogram przeglądów instalacji gazowej i przewodów kominowych czerwiec Administracje nr 1-5

28/05/2024
Zobacz więcej

Dzień Matki w ODK

17/05/2024
Zobacz więcej

Harmonogram pomiarów instalacji elektrycznej maj-czerwiec
Administracja nr 5

17/05/2024
Zobacz więcej

Walentynki w Baraku 2024

16/05/2024
Zobacz więcej

Dzień kobiet w Baraku

16/05/2024
Zobacz więcej

Niezwykły koncert

16/05/2024
Zobacz więcej

Wielkanoc w Baraku 2024

16/05/2024
Zobacz więcej

Festiwal solistów

16/05/2024
Zobacz więcej

Wystawa “Poszukiwania” w ODK

15/05/2024
Zobacz więcej

Wyłączenie ogrzewania w budynkach PSM

29/04/2024
Zobacz więcej

2 maja 2024 r. nieczynne będą Pabianicka Spółdzielnia Mieszkaniowa i działające przy PSM Punkty Kasowe

26/04/2024
Zobacz więcej

Harmonogram przeglądów instalacji gazowej i przewodów kominowych – maj

23/04/2024
Zobacz więcej

Harmonogram pomiarów instalacji elektrycznej kwiecień-maj – Administracja nr 4

22/04/2024
Zobacz więcej

Harmonogram pomiarów instalacji elektrycznej – kwiecień –
Administracja nr 3

29/03/2024
Zobacz więcej

Harmonogram przeglądów instalacji gazowej i przewodów kominowych kwiecień Administracja nr 1-5

28/03/2024
Zobacz więcej

Dzień kobiet 2024 w SDK

22/03/2024
Zobacz więcej

Godziny pracy PSM i punktów kasowych w dniu 29 marca 2024

21/03/2024
Zobacz więcej

INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW – Nowa Taryfa dla ciepła

20/03/2024
Zobacz więcej

Harmonogram wymiany legalizacyjnej wodomierzy Administracja nr 5 II termin

11/03/2024
Zobacz więcej

Harmonogram wymiany legalizacyjnej wodomierzy Administracja nr 5, II termin – uzupełnienia

06/03/2024
Zobacz więcej

Harmonogram wymiany legalizacyjnej wodomierzy Administracja nr 1-5 II Termin – uzupełnienia

04/03/2024
Zobacz więcej

Harmonogram przeglądów instalacji gazowej i przewodów kominowych marzec Administracja nr 1-5

01/03/2024
Zobacz więcej

Zawiadomienie o zwołaniu Walnego Zgromadzenia 2024

29/02/2024
Zobacz więcej

Harmonogram wymiany legalizacyjnej wodomierzy Administracja nr 1, 2, 3, 4 – II termin

28/02/2024
Zobacz więcej

Dzień Babci i Dziadka w ODK 2024

23/02/2024
Zobacz więcej

Zajęcia w Nowym Roku w ODK

23/02/2024
Zobacz więcej

Harmonogram wymiany legalizacyjnej wodomierzy w 2024 r. – Administracja nr 5

23/02/2024
Zobacz więcej

Harmonogram wymiany legalizacyjnej wodomierzy w 2024 r. – Administracja nr 5

15/02/2024
Zobacz więcej

Harmonogram wymiany legalizacyjnej wodomierzy w 2024 r. – Administracja nr 4

15/02/2024
Zobacz więcej

Harmonogram wymiany legalizacyjnej wodomierzy w 2024 r. – Administracja nr 3

31/01/2024
Zobacz więcej

Harmonogram wymiany legalizacyjnej wodomierzy w 2024 r. – Administracja nr 2

31/01/2024
Zobacz więcej

Harmonogram przeglądów instalacji gazowej i przewodów kominowych – Luty – Administracje nr 1-5

26/01/2024
Zobacz więcej

Harmonogram wymiany legalizacyjnej wodomierzy w 2024 r. – Administracja nr 1

22/01/2024
Zobacz więcej

Podziękowania dla klubu SDK

10/01/2024
Zobacz więcej

Wspólna Wigilia Klubów Seniora

22/12/2023
Zobacz więcej

Wigilia SDK 2023

15/12/2023
Zobacz więcej

Prace serwisowe w dniu 04.12.2023 (poniedziałek)

01/12/2023
Zobacz więcej

Dzień Seniora

09/11/2023
Zobacz więcej

Recital Eli

09/11/2023
Zobacz więcej

Diamentowe gody w Baraku

09/11/2023
Zobacz więcej

Dzień seniora w SDK 2023

23/10/2023
Zobacz więcej

Prośba o ustawienie pokręteł głowic przy grzejnikach na pozycję 5

24/08/2023
Zobacz więcej

Wiosenny recital

11/07/2023
Zobacz więcej

Recital w Baraku

11/07/2023
Zobacz więcej

Wiosna z rogiem – Jubileusz 60-lecia małżeństwa

11/07/2023
Zobacz więcej

Wielkanoc w Baraku

11/07/2023
Zobacz więcej

Godziny pracy Punktu Kasowego działającego przy Administracji Nr 3 PSM przy ul. 20 Stycznia 18 w dniu 23.06.2023 r.

22/06/2023
Zobacz więcej

Popołudnie z poezją w ODK

22/06/2023
Zobacz więcej

Możliwe problemy z uzyskaniem informacji z indywidualnych kont mieszkańców

13/06/2023
Zobacz więcej

Uwaga na kradzieże i włamania

18/05/2023
Zobacz więcej

Wyłączenie ogrzewania w budynkach PSM

16/05/2023
Zobacz więcej

W dniu 2 maja 2023 r. nieczynna będzie Pabianicka Spółdzielnia Mieszkaniowa i działającej przy niej punkty kasowe

28/04/2023
Zobacz więcej

Wielkanoc w SDK

17/04/2023
Zobacz więcej

Niezwykłe hobby

23/03/2023
Zobacz więcej

Dzień kobiet w SDK

16/03/2023
Zobacz więcej

Czas przedświąteczny w ODK

08/03/2023
Zobacz więcej

Spokojna gimnastyka i zajęcia fotograficzne w ODK

08/03/2023
Zobacz więcej

Duet KAMELIA i inne w ODK

08/03/2023
Zobacz więcej

Magia w Spółdzielczym Domu Kultury

15/02/2023
Zobacz więcej

Koncert pamięci Jerzego Połomskiego

03/01/2023
Zobacz więcej

Mikołajki w Baraku 2022

03/01/2023
Zobacz więcej

eSDeKowicze w „Białej Fabryce”

21/12/2022
Zobacz więcej

Halloween w Baraku 2022

30/11/2022
Zobacz więcej

Dzień Seniora w Baraku – 2022

07/11/2022
Zobacz więcej

Dzień Seniora 2022 w SDK

06/10/2022
Zobacz więcej

Wycieczka w SDK

08/06/2022
Zobacz więcej

Wielkanoc w SDK 2022

25/04/2022
Zobacz więcej

Wielkanoc w Baraku 2022

21/04/2022
Zobacz więcej

Dzień kobiet w SDK

30/03/2022
Zobacz więcej

Walentyki w Baraku

17/02/2022
Zobacz więcej

Dzień babci i dziadka w SDK

16/02/2022
Zobacz więcej

Godziny pracy Pabianickiej Spółdzielni Mieszkaniowej

i działających przy Spółdzielni Punktów Kasowych

w dniu 24 grudnia 2024 r.

W dniu 24 grudnia 2024 r. Pabianicka Spółdzielnia Mieszkaniowa czynna będzie w godzinach 700-1200.

 W dniu 24 grudnia 2024 r. nieczynne będą działające przy Spółdzielni Punkty Kasowe, tj.

- przy siedzibie Spółdzielni (Biuro Obsługi Mieszkańców w podcieniach budynku przy ul. Zamkowej 42),

- przy Administracji Nr 1 (ul. Łaska 46-48),

- przy Administracji Nr 3 (ul. 20 Stycznia 18),

- przy Administracji Nr 4 (ul. Smugowa 25),

- przy Administracji Nr 5 (ul. gen. Stefana „Grota” Roweckiego 23).

Jednocześnie podajemy do wiadomości numer telefonu dyżurnego Spółdzielni:

668 836 779.