- Walne Zgromadzenie – najwyższa władza Spółdzielni. Składa się z wszystkich członków Spółdzielni uczestniczących w obradach.
- Rada Nadzorcza – sprawuje kontrolę i nadzór nad działalnością Spółdzielni.
Składa się z od 15 do 18 członków wybieranych na trzyletnie kadencje. Skład Rady Nadzorczej:- Szubert Stanisław – Przewodniczący
- Rogalewicz Edward – Zastępca Przewodniczącego
- Piechulska Ewa – Sekretarz
- Banasiak Juliusz
- Bojakowska Danuta
- Cieciorowski Piotr
- Fręch Dorota
- Jędrych Halina
- Kępa Małgorzata
- Kowalczyk Urszula
- Lorenc Jan
- Magier Jarosław
- Olszowiec Irena
- Pacholczyk Halina
- Pluciński Jan
- Radwańska Jolanta
- Wira Gizela
- Wróblewska Zenona
Spotkanie z członkami Rady Nadzorczej możliwe jest po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny pod numerami telefonu:
telefon komórkowy: 508 352 297,
42 215 40 91 wew. 27, 37.
Przy Radzie Nadzorczej działają trzy komisje stałe: - Komisja Rewizyjna,
- Komisja Techniczna,
- Komisja Społeczno-Wychowawcza.
- Zarząd – kieruje działalnością Spółdzielni i reprezentuje ją na zewnątrz.
- Skład Zarządu:
- Prezes – Wacław Przybylski,
- Zastępca Prezesa ds. Organizacyjno-Prawnych – Krystyna Cechowicz,
- Zastępca Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych – Przemysław Mikołajewski.
- Skład Zarządu:
- Administracje – kierują bieżącym działaniem Spółdzielni na wyznaczonych obszarach.
- Dyrektorzy administracji:
- Administracja nr 1 – Agnieszka Kmiotek (a.kmiotek@psm-pabianice.pl)
- Administracja nr 2 – Andrzej Perzyna (a.perzyna@psm-pabianice.pl)
- Administracja nr 3 – Marcin Modranka (m.modranka@psm-pabianice.pl)
- Administracja nr 4 – Dariusz Krzemiński (d.krzeminski@psm-pabianice.pl)
- Administracja nr 5 – Andżelika Jaślan (a.jaslan@psm-pabianice.pl)
- Dyrektorzy administracji:
- Rady Osiedla – współdziałają z Radą Nadzorczą i Zarządem w sprawach dotyczących osiedla, którego obszar pokrywa się z terenem działania odpowiedniej Administracji.
Składają się z od 8 do 12 członków wybieranych na trzyletnie kadencje. Liczbę członków Rad Osiedli określa Rada Nadzorcza proporcjonalnie do liczby członków Spółdzielni.
Członkowie Rad Osiedla pełnią dyżury:
- Rada Osiedla nr 1:
Spotkanie z członkami Rady Osiedla Nr 1 możliwe jest w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca w siedzibie Osiedlowego Domu Kultury przy ul. Łaskiej 46-48, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny w siedzibie Administracji Nr 1 bądź pod numerami telefonu:
telefon komórkowy: 513 097 435
42 213 00 84 lub 42 215 75 47.
- Rada Osiedla nr 2:
Spotkanie z członkami Rady Osiedla Nr 2 możliwe jest w każdy drugi poniedziałek miesiąca w siedzibie Spółdzielczego Domu Kultury przy ul. Orlej 45-47, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny w siedzibie Administracji Nr 2 bądź pod numerami telefonu:
telefon komórkowy: 513 097 467
42 215 59 90 lub 42 213 15 35.
- Rada Osiedla nr 3:
Spotkanie z członkami Rady Osiedla Nr 3 możliwe jest w każdy drugi poniedziałek miesiąca w siedzibie Administracji Nr 3 przy ul. 20 Stycznia 18, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny w siedzibie Administracji Nr 3 bądź pod numerami telefonu:
telefon komórkowy: 513 097 143
42 214 52 30 lub 42 215 01 57.
- Rada Osiedla nr 4:
Spotkanie z członkami Rady Osiedla Nr 4 możliwe jest w każdy poniedziałek poprzedzający posiedzenie Rady Osiedla Nr 4 w siedzibie Administracji Nr 4 przy ul. Smugowej 25, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny w siedzibie Administracji Nr 4 bądź pod numerami telefonu:
telefon komórkowy: 513 097 368
42 214 64 70 lub 42 214 64 11.
- Rada Osiedla nr 5:
Spotkanie z członkami Rady Osiedla Nr 5 możliwe jest w każdy drugi poniedziałek miesiąca w siedzibie Administracji Nr 5 przy ul. gen. Stefana „Grota” Roweckiego 23, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny w siedzibie Administracji Nr 5 bądź pod numerami telefonu:
telefon komórkowy: 513 097 135
42 215 98 41 lub 42 215 09 48.